ZPŮSOB DOPRAVY A PLATBY

Způsob doručení a platby GINTER SPORT

Způsob doručení a platby

 

GINTER Sport

se sídlem Valašské Příkazy 85, 756 01 Valašské Příkazy  (není provozovna!)

IČ: 68007591

DIČ:  CZ7608024193

 

Sklad a výdejní místo 

Valašské Příkazy 85, Valašské Příkazy 

Tel. +420 604 622 008

 

 

 

PLATBY 

  • On-line platební kartou přes platební portál Shoptet PAY - Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu (máte-li pochybnosti, informujte se u své banky), můžete ji využít k úhradě zboží online. Na konci objednávky jen zadáte své šestnáctimístné číslo karty a CVC/CVV kód. Nemusíte se obávat, přenos informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný.
  • Bankovním převodem na účet pro Českou Republiku: 2902068222/2010; IBAN: CZ26 2010 0000 0029 0206 8222; SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX; Fio Banka, a.s. pod variabilním symbolem (VS), který prodávající uvede v akceptaci objednávky.
  • Bankovním převodem na účet pro Slovenskou Republiku: 2502068231/2010; IBAN: CZ92 2010 0000 0025 0206 8231; SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX; Fio Banka, a.s. pod variabilním symbolem (VS), který prodávající uvede v akceptaci objednávky.
  • Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby účet (může trvat 1-3dny), doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku).
  • O způsobu zaplacení se rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

 

Většina zboží je skladem a expedujeme do 24 hodin od přijetí objednávky nebo přijetí platby na účet. Pokud z nějakého důvodu nemůžeme tuto lhůtu dodržet (zboží je vyprodané, není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom informovat.

Při nákupu nad 2000,- Kč je poštovné ZDARMA 

 

ZPŮSOBY DORUČENÍ

v případě dopravy službou PPL:

Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit

přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat

zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontakt: 844 775 775

 

  • Prostřednictvím soukromé dopravní společnosti PPL při platbě předem: 120,- Kč / při platbě dobírkou: + 40,- Kč 

Zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.

V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím PPL, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na

které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše

zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za zásilky dodané PPL je

možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni

mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě

převzetí zásilky.

 

  • Prostřednictvím společnosti Zásilkovna 69,- Kč / při platbě dobírkou: + 40,- Kč 

Zásilka bude doručena do 48hod ode dne podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.

Za zásilky dodané společností Zásilkovna je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou na výdejním místě. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

 

  • Osobní vyzvednutí v našem skladu ZDARMA 

 

 

Každá objednávka je závazná (v souladu s občanským zákoníkem) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednané zboží zaslané na dobírku zákazníkem vyzvednuto, zavazuje se zákazník (kupující) uhradit prodávajícímu částku na pokrytí všech účelně vynaložených nákladů na zaslání a vrácení zboží a dále manipulační poplatek ve výši 200,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD DOPRAVCE: 

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat.

Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Každá zásilka je olepena samolepkou s logem GINTER Sport. Pokud je tato páska rozříznuta či jinak poškozena, nepřebírejte tuto zásilku nebo ji převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky.

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na čísle +420 604 622 008  nebo e-mailem info@gintersport.cz. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží doporučujeme otevřít zásilku se zbožím bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!

Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu info@gintersport.cz nebo na tel. čísle +420 604 622 008. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!